【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

娶億萬富家女惹閒言 伍富橋無懼被笑駙馬︰太太同我共患難

發佈時間: 2023/07/07

伍富橋(Alvin)去年跟拍拖半年的梁兆楹(Shirley)結婚,由於女方家底豐厚,Alvin從此背負「億萬駙馬」之名。雖然被網民嘲諷「食軟飯」,但Alvin沒有介懷,照樣跟太太恩愛放閃。Alvin早前為太太送上新歌《很多很多份之一》,他大爆老婆非但沒有感動,更反嘲他多年來在演藝圈發展平平,全因「太chok」所致,「我就係鍾意太太大癲大肺,將我最真實一面現晒形!」

伍富橋相隔多時再出新歌,獲公司全力支持,更由他發辦找來Cousin Fung、Edward Chan及林若寧合作,可惜一直想不出歌曲的主題。由於疫情關係,出歌計劃拖足兩年,期間Alvin遇上女友梁兆楹,更火速閃婚,這首歌正好為二人的結合做個紀念。歌迷大讚《很多很多份之一》夠浪漫,不過Alvin笑言自己跟太太的相處絕對非一般,「太太表面上好剛強咁話無(感動),但我覺得佢心入面點都有啲,我明白在心中!反而有傳媒問太太,佢話我鍾意唱歌,無論如何都會支持我,呢一句反而感動番我。」

覓另一半不能只求外表

拍拖半年就閃婚,外間對二人感情有不少問號,Alvin跟Shirley卻沒有半點遲疑。「我同佢拍拖無耐,就認定佢係結婚對象,有晚傾開,大家就同意結婚,我覺得就好似林志玲咁講,佢嫁咗畀愛情,而結婚喺最愛嘅時候做,大家都有呢個想法,我哋都覺得係結婚之後先至拍拖,依家好舒服、好開心。」

Alvin認為,選擇另一半共度下半生,不能夠只追求外表,「(另一半)樣靚、身形正,嘻嘻哈哈就過一天?呢啲好表面,喺太太身上,我感受到佢陪伴我成長,同我一齊共患難。佢性格大癲大肺,有時我辛苦工作返到屋企,一見到佢情緒已經減半,而且佢會同我分析啲唔開心嘅事,比我成熟好多。」由於Shirley家底豐厚,Alvin被網民形容為「億萬駙馬」,他自言沒有被打擊,反而認為身為公眾人物就有心理準備,從沒想過標籤這回事。「最重要係我同太太活得開心,當然我都擔心太太屋企人,佢哋係圈外人,無需要面對呢啲壓力,某程度上對佢哋唔住,好彩佢哋好明白同體諒,所以將來我要更加錫佢哋個女同呢個屋企,做個好女婿補償佢哋!」

望上天眷顧迎來下一代

對於仍有不少歌迷支持,Alvin非常感恩,但他明白不能單靠幕前工作支撑生活,所以在疫情期間開設健身室,兼任健身教練。「幕前工作搵唔搵到食?唔使我講都知啦!當然追夢都要向現實低頭,結咗婚就要為家庭負責,身為男人、身為人哋嘅丈夫同女婿,唔可以咁自私,淨係諗自己夢想。我唔係只埋怨懷才不遇就齋坐,我會嘗試去其他網上平台唱歌,呢排我同太太拍快閃vlog都幾受歡迎,我老婆笑我過去幾年咁失敗,就係因為我太chok!反而結婚之後,佢成日拍我戇居嘅一面,大家好接受。」

Alvin自認十分幸運遇到好太太,他不會將人生只放在夢想之上,最重要生活得開心,現時有自己的生意、家庭,已經非常滿足,同時希望上天眷顧,為他們帶來下一代,「我好想生女呀!不過我知愈緊張就愈無,所以隨緣啦,如果有埋小朋友,就真係好滿足。」

化粧︰Kyo Lee

髮型︰Anthony Wong

撰文︰楊安莉

攝影︰何家賢

美術︰梁政敏

娶億萬富家女惹閒言 伍富橋無懼被笑駙馬︰太太同我共患難

Alvin與Shirley拍拖半年閃婚,不獲外界睇好,反而令他們愛得更堅定。(IG圖片)

娶億萬富家女惹閒言 伍富橋無懼被笑駙馬︰太太同我共患難

開設健身室的Alvin沒有放棄唱歌夢,最近為新劇《靈戲逼人》唱主題曲《和你有些》。(IG圖片)

娶億萬富家女惹閒言 伍富橋無懼被笑駙馬︰太太同我共患難

Alvin感激太太家人的體諒,承諾做個好女婿及好老公報答。(IG圖片)

娶億萬富家女惹閒言 伍富橋無懼被笑駙馬︰太太同我共患難

太太Shirley經常拍下Alvin戇居一面,歌迷十分受落。(IG截圖)